B.U.J.

🖼 PROFILA INFORMĀCIJA UN FOTOGRĀFIJAS

📝 KĀ AIZPILDĪT ANKETU?

Lai aizpildītu vai mainītu informāciju savā profila anketā, Tev ir jāiet uz sadaļu "Mana anketa." Tur vari nomainīt informāciju, ko vēlies norādīt par sevi. Lai aizpildītu visu anketu, virzies pa augšā norādīto pelēko joslu. Anketa ir aizpildīta pilnvērtīgi, ja visi anketas posmi ir zaļā krāsā.

📷 KĀ PIEVIENOT UN MAINĪT FOTOGRĀFIJAS?

Lai pievienotu vai mainītu fotogrāfijas, Tev ir jādodas uz sadaļu "Mani foto" un jāizmanto funkcija "Pievienot foto". Kad tas izdarīts, izvēlies fotogrāfiju no sava datora un pievieno to. Profila fotogrāfijā ir jābūt skaidri redzamai Tavai sejai. Fotogrāfijas nedrīkst būt pornogrāfiska rakstura. Iesakām apskatīt portāla lietošanas noteikumus, kas attiecas uz pievienojamām fotogrāfijām portālā.
Ja Tev nebūs ievietota atbilstoša profila fotogrāfija, Tu nevarēsi aplūkot citu foto pilnā izmērā, ka arī pilnā šī lietotāja galerija nebūs pieejama.

🙎 KĀ IEVIETOT PROFILA FOTO?

Ja vēlies kādu no savām ievietotajām fotogrāfijām iestatīt kā profila bildi, ej uz sadaļu "Mani foto", izvēlies fotogrāfiju, kuru vēlies redzēt kā profila foto, un spied uz pogas "Profila foto" uz vēlamās fotogrāfijas. Šī bilde tiks rādīta kā Tava profila foto.

🖾 KĀ DZĒST PIEVIENOTĀS FOTOGRĀFIJAS?

Ja vēlies dzēst kādu no pievienotajām fotogrāfijām, izvēlies konkrēto fotogrāfiju un uz fotogrāfijas spied pogu "Dzēst" un Tava fotogrāfija tiks dzēsta.

🕗 ABONEMENTI

💲 VAI PORTĀLA LIETOŠANA IR PAR MAKSU?

Reģistrēšanās portālā otrapuse.lv ir bez maksas. Bez maksas portālā Tu varēsi:

  • pievienot fotogrāfijas savam profilam;
  • detalizēti aizpildīt savu anketu;
  • neierobežoti izmantot otras puses meklētāju;
  • apskatīt portāla sadaļas "TOPS" lietotājus.

Ja portālā iepriekš neesi reģistrējis profilu ar konkrēto e-pasta adresi, mēs Tev dāvājam divu dienu iepazīšanās abonementu bez maksas, lai Tu varētu iepazīties ar portāla piedāvātajām funkcijām. Mēs Tev piešķirsim vēl trīs dienu bezmaksas abonementu, ja apstiprināsi savu e-pasta adresi. Lai to izdarītu, Tev jādodas uz savu e-pastu un jāuzklikšķina uz saites, ko nosūtījām Tev, kad reģistrējies portālā. Iepazīšanās abonements tiek piešķirts tiem jaunajiem reģistrētajiem lietotājiem, kuru e-pasta adrese vēl nekad iepriekš nav tikusi reģistrēta portālā.

💑 KĀPĒC IR NEPIECIEŠAMS IEGĀDĀTIES ABONEMENTU?

Iegādājoties abonementu, Tev būs plašas iespējas komunicēt ar jebkuru no portāla lietotājiem.

  • sūti neierobežotu skaitu vēstuļu;
  • lasi neierobežotu skaitu vēstuļu;
  • virtuāli piemiedz ar aci savai simpātijai;
  • apskati sava profila statistiku;
  • pievieno savus favorītus un seko to aktuālajām darbībām portālā;
  • piedalīties foruma Tērzētava sarunās;
  • protams, tā visa rezultātā atrast savu otru pusi!:)
Iegaumē, ka abonements attiecās tikai uz konkrēto profilu, kuram to iegādājies, un netiek piesaistīts nekādai citai Tavai personīgajai informācijai. Dēšot profilu, tiks dzēsts arī jau iegādāts abonements!

⌛ KAS IR IEPAZĪŠANĀS ABONEMENTS?

Ja portālā iepriekš neesi reģistrējis profilu ar konkrēto e-pasta adresi, mēs Tev dāvājam divu dienu iepazīšanās abonementu bez maksas, lai Tu varētu iepazīties ar portāla piedāvātajām funkcijām. Mēs Tev piešķirsim vēl trīs dienu bezmaksas abonementu, ja apstiprināsi savu e-pasta adresi. Lai to izdarītu, Tev jādodas uz savu e-pastu un jāuzklikšķina uz saites, ko nosūtījām Tev, kad reģistrējies portālā.

Pēc iepazīšanās abonementa termiņa beigām ir jāiegādājas profila abonements, lai pilnvērtīgi izmantotu portāla piedāvātās funkcijas. Iepazīšanās abonements tiek piešķirts tiem jaunajiem reģistrētajiem lietotājiem, kuru e-pasta adrese vēl nekad iepriekš nav tikusi reģistrēta portālā.

💶 KĀ IEGĀDĀTIES ABONEMENTU?

Abonementu var iegādāties, izmantojot portālā pieejamo sadaļu "Iegādāties abonementu", kura atrodas Tava profila sākumlapas kreisajā pusē. Tu vari izvēlēties abonementa termiņu vienam mēnesim, trīs mēnešiem vai sešiem mēnešiem. To vari izdarīt, mainot abonementa termiņu izvēlnē. Jo garāku termiņu izvēlēsies, jo tas būs izdevīgāks un lētāks.

💰 KĀDI APMAKSAS VEIDI TIEK AKCEPTĒTI?

Kad esi izvēlējies termiņu, vari veikt abonementa apmaksu. Apmaksu ir iespējams veikt ar norēķinu karti (Eurocard/Mastercard un Visa kredītkarti, Maestro un Visa Electron debetkarti), Swedbank, SEB un Nordea interneta banku, SMS (TELE2, LMT) sūtījumu, PayPal pārskaitījumu vai iTunes abonemnetu.

📲 KAS IR SMS ABONĒŠANA?

Izvēloties SMS abonēšanu, tas tiek atjaunots automātiski pēc abonementa termiņa beigām, tādējādi jums nebūs atkārtoti jāveic abonementa pasūtījums katru reizi, kad beidzas abonementa termiņš Šo automātisko abonementa pakalpojumu var atteikt jebkurā laikā un tas ir bez maksas.

📵 KĀ ATTEIKT SMS ABONĒŠANU?

Lai apturētu mēneša abonementa atjaunošanos, sūti tekstu OPG STOP uz numuru 1800.

Pēc īsziņas nosūtīšanas saņemsi apstiprinājuma SMS un automātiskā SMS abonēšana būs apturēta. Īsziņas nosūtīšana par automātiskā abonementa apturēšanu ir bez maksas.

💳 KAS IR APMAKSA AR NORĒĶINU KARTI?

Izvēloties apmaksu ar norēķinu karti, abonements tiek atjaunots automātiski uz termiņa beigām, tādējādi jums nebūs atkārtoti jāveic abonementa pasūtījums katru reizi, kad beidzas abonementa termiņš. Šo automātisko abonementa pakalpojumu var atteikt jebkurā laikā un tas ir bez maksas.

💸 KĀ ATTEIKT ABONĒŠANU, JA VEIKTA APMAKSA AR NORĒĶINU KARTI?

Šo pakalpojumu iespējams jebkurā brīdī pārtraukt savā profilā nospiežot pogu “Pārtraukt abonēšanu”. Poga atrodas sadaļā mans abonements Jūsu profila lapas kreisajā pusē.

💸 KĀ ATTEIKT ABONĒŠANU, JA VEIKTA APMAKSA AR PayPal?

Šo pakalpojumu iespējams jebkurā brīdī pārtraukt savā profilā nospiežot pogu “Pārtraukt abonēšanu”. Poga atrodas sadaļā mans abonements Jūsu profila lapas kreisajā pusē.

💸 KĀ ATTEIKT ABONĒŠANU, JA VEIKTA APMAKSA AR itunes?

iTunes abonements automātiski nepārtauksies, ja dzēsīsiet profilu otrapuse.lv. Tas ir japārtrauc savā iTunes kontā. Lai pārtrauktu abonementa atjaunošanos iTunes sekojiet instrukcijai https://support.apple.com/en-us/HT202039

😕 VISBIEŽĀK SASTOPAMIE IEMESLI NEVEIKSMĪGAM ABONEMENTA SŪTĪJUMAM:

  • Nepietiekošs kredīta atlikums tālruņa numuram;
  • Liegta iespēja pasūtīt paaugstinātas maksas īsziņas konkrētajam tālruņa numuram;
  • Nepareizi/neprecīzi ievadīts kods;
  • Nepareizi/neprecīzi ievadīta kartes informācija;
  • Nepabeigta maksājuma darbība;
  • Nepilnīgi norādīta informācija, veicot pārskaitījumu no bankas.

Ja abonements netiek aktivizēts īsu brīdi pēc darījuma veikšanas, raksti mums uz informatīvo e-pastu info@otrapuse.lv. Savā e-pasta vēstulē izklāsti radušos situāciju, pievieno tālruņa numuru, no kura tika veikts darījums portālā (ja tas tika veikts ar tālruni) un tēmā norādi: Abonements. Katra šāda neprecizitāte tiek pārbaudīta un mēs ar Tevi sazināsimies pēc iespējas ātrāk.

🌈 KO MAN DOD PROFILA IZCELŠANA?

Profila izcelšana liek Tavam profilam būt pamanāmākam, tas uzrādās pirmajā lapā, sadaļā "TOPS" un sadaļā pie izceltajiem profiliem. Tas palielinās uzmanību Tavam profilam, veicinās profila aktivitāti un, iespējams, Tava otra puse Tevi pamanīs ātrāk! Profila izcelšana trīs dienām maksā 0.99 EUR un to var apmaksāt tāpat, kā pasūtot abonementu (skat. augstāk). Iegādāties profila izcelšanas abonementu vari, spiežot uz pogas "Izcelt profilu", kuru atradīsi sava profila pirmajā lapā zem profila foto vai, uzejot uz sadaļas "TOPS"!

😿 KO DARĪT, JA ESMU VEICIS ABONEMENTA MAKSĀJUMU, TAČU ABONEMENTS NAV AKTĪVIZĒJIES?

Ja esi pārliecināts, ka visus maksājuma soļus esi veicis pareizi un secīgi, taču abonements tik un tā nav aktivizējies, raksti mums uz informatīvo e- pastu info@otrapuse.lv. Savā e-pasta vēstulē izklāsti radušos situāciju, pievieno tālruņa numuru, no kura tika veikts darījums portālā (ja tas tika veikts ar tālruni) un tēmā norādi: Abonements. Katra šāda neprecizitāte tiek pārbaudīta un mēs ar Tevi sazināsimies pēc iespējas ātrāk.

💬 CITA INFORMĀCIJA

👍 PROFILA REĢISTRĒŠANA

Portālā profilu var piereģistrēt trīs dažādos veidos - ar e-pasta adresi, draugiem.lv pasi, facebook.com, VK  vai Google+ autorizāciju. Vēlamies vērst uzmanību, ka izmantojot dažādus profila reģistrēšanas veidus, tiks izveidoti dažādi profili. Reģistrējot profilu, piemēram, ar draugiem.lv pasi un pēc tam ar e-pasta adresi - šie profili neapvienojas, bet gan ir divi dažādi profili, jo reģistrācija tika veikta divreiz. Ja Jums tomēr ir vēlme ielogoties savā profilā gan ar e-pastu, gan ar citiem reģistrācijas datiem, tad pēc profila reģistrēšanas Jums vajadzētu ieiet Profila iestatījumos un ievadīt tur nepieciešamos papildus datus. Neaizmirsti, ka portāla lietošanas noteikumi paredz tikai viena profila uzturēšanu portālā.

🔐 KĀ ATJAUNOT PAROLI, JA ESI TO AIZMIRSIS?

Ja Tev neizdodas ielogoties, pārbaudi, vai ievadītā e-pasta adrese un parole ir ievadīta korekti un pareizi. Gadījumā, ja esi aizmirsis paroli, izmanto funkciju "Aizmirsu paroli". Seko norādījumiem šajā sadaļā, lai atjaunotu paroli. Vienmēr pārliecinies, ka Tava parole nav zināma citām personām un to nevienam neizpaud.

💌 KĀ NOMAINĪT E-PASTU UN/VAI PAROLI?

Ja vēlies mainīt paroli un/vai e-pastu, Tev ir jādodas uz sadaļu "Profila uzstādījumi". Šajā sadaļā ir iespēja nomainīt gan paroli, gan e-pastu. Pēc tā izdarīšanas, atceries nospiest pogu "Saglabāt".

💌 KĀpēc jāaktivizē e-pasta adrese?

E-pasta adrese jāaktivizē, lai turpmak varētu sazināties ar citiem portala lietotājiem un saņemtu iepazīšanās abonemnetu. Šis solis ir nepieciešams, lai samazinātu iespējamību portalā reģistrēt viltus profilus.

E-pastu varat aktivizēt, sekojot reģistrētajā e-pastā saņemtajai informācijai no otrapuse.lv. E-pastā atrodamo kodu jāizmanto 15 minūsu laikā vai arī jāizmanto e-pastā atrodamais links.

💌 Ko darīt, ja nav saņemts aktivizācijas e-pasts?

Šādos gadījumos lūdzam pārabudīt sava e-pasta SPAM, sociap, promotions un citas mapes. Ja arī šajās mapēs nav saņemts aktivizācijas e-pasts no otrapuse.lv, lūdzam sazināties ar administrāciju.

🕶 KĀ RĪKOTIES, JA NEVĒLOS, KA MANS PROFILA FOTO TIKTU IZMANTOTS OTRAPUSE.LV REKLĀMAS MATERIĀLOS?

Ja nevēlies, ka Tavs foto parādās portāla pirmajā lapā, ej uz sadaļu "Profila uzstādījumi" un izņem ķeksīti no sadaļas, kur rakstīts "Piekrītu, ka mans profila foto un vārds var tikt izmantots otrapuse.lv reklāmas materiālos citos interneta resursos." Turpmāk Tava fotogrāfija netiks rādīta izmantota otrapuse.lv reklāmas materiālos.

📪 KĀ RĪKOTIES, JA NEVĒLOS SAŅEMT JAUNUMUS NO OTRAPUSE.LV SAVĀ E-PASTĀ?

Ja nevēlies saņemt jaunumus savā e-pastā, tad Tev ir jādodas uz sadaļu "Profila uzstādījumi" un jāatzīmē sadaļa "Nevēlos saņemt jaunumus no otrapuse.lv " vai jāizvēlas opcija e-pasta beigās “Ja turpmāk vairs nevēlies saņemt informāciju par jaunumiem Tavā profilā, lūdzam atteikties šeit”

⛔ KĀ RĪKOTIES, JA NEVĒLOS SAZINĀTIES AR KĀDU NO PORTĀLA LIETOTĀJIEM?

Ja nevēlies sazināties ar kādu no portāla lietotājiem, iesakām izmantot "Bloķēt lietotāju" funkciju. Ja nobloķēsi lietotāju, viņš nevarēs vairs ar Tevi sazināties un apskatīt Tavu profilu.

⛔ KĀ ziņot par pārkāpumu?

Ja vēlies ziņot par pārkāpumu, to iespejams izdarīt citas personas profilā nospiežot pogu "Ziņot par pārkāpumu", vēstuļu sadaļā, sarakstē ar personu, par kuras pārkāpumu vēlaties ziņot, nospiežot pogu "Pasūdzēties", vai sadaļā "Tērzētava", pie konkrētā komentāra labajā lapas pusē, nospiežot saiti "Ziņot par pārkāpumu".

🏃 Kā darbojas geolokācija?

Geolokācijas aktivizešana ļauj meklēt citus lietotājus pēc pazīmes "Tuvākie". Šādi Tev ir iespeja meklēt ģeogrāfiski sev tuvākos lietotājus. Šo opciju atradīsi sadaļā "Meklētājs". Pirmo reizi izmantojot šo iespēju, Tev būs jāapstiprina, ka atļauj izmantot geolokācijas datus. Ja kļudas pēc esi savā pārlūkā izvēlējies neļaut izmantot savus geolokācijas datus, bet tomēr vēlies izmantot šo funkciju, spied uz zilās lokācijas ikonas sadaļas "Meklētājs" kreisajā apakšējā stūrī un seko atbloķēšanas instrukcijai.

🏃 KĀ IZIET NO PROFILA?

To ir iespējams izdarīt, izmantojot funkciju "Iziet", kas atrodama sadaļā “Uzstādījumi”, kas atrodas zem Tava foto ikonas lapas augšējā labajā stūrī.

🚫 KĀ DZĒST PROFILU?

Ja kādu iemeslu dēļ vēlies dzēst savu profilu, to ir iespējams izdarīt, izmantojot funkciju "Dzēst profilu", kas atrodama sadaļā “Uzstādījumi”, kas atrodas zem Tava foto ikonas lapas augšējā labajā stūrī. Pēc šīs funkcijas izmantošanas, jūsu profils no portāla tiks neatgriezeniski dzēsts. Iepriekš dzēstu profilu atjaunot nav iespējams.

Ja profils reģistrēts ar facebook.com un parole netiek pieņemta un profilam ir piesaistīta e-pasta adrese, uz savu e-pasta adresi jāpieprasa paroles atjaunošanu un jauniegūto paroli varēs izmantot profila dzēšanai.

Opcija Aizmirsu paroli atrodama sākumlapā pirms ielogošanās savā profilā.

📪 KĀ sazināties ar administrāciju?

Lietotājiem ar administrāciju iespējams sazināties izmantojot: 

1. e-pasta adresi info@otrapuse.lv; 

2. automātiskās ziņošanas pogas;

3. kā arī speciālo saziņas formu https://otrapuse.lv/lv/suggestions, kur tagad var pievienot arī ekrānšāviņu attēlus, vai arī citus vizuālos materiālus.

Tērzētava netiek uzskatīta par līdzekli saziņai ar administrāciju un administrācijai nav pienākums atbildēt uz Tērzētava uzdotajiem jautājumiem.

😃 Portālā izmantoti Emoji One smaidiņi.

Ienākt